NA SKRÓTY - Euro-Car Zamość - autoryzowany dealer Dacia i Renault, serwis, blacharnia, lakiernia, części do samochodów

Marka DACIA

Dacia, marka należąca do Grupy Renault, zrywa z dotychczasowaymi kanonami, zarówno pod względem projektowania samochodów jak i sposobu ich sprzedawania.

Marka Dacia – Euro-Car Zamość - Euro-Car Zamość, Lublin, Chełm, Biłgoraj, Tomaszów Lubelski, Janów Lubelski, Krasnystaw, Hrubieszów, Włodawa - autoryzowany dealer samochodów marki Dacia

Marka Dacia – Euro-Car Zamość

Fizlozofia DACII

Szczodra

Dacia to przede wszystkim gwarancja doskonałego stosunku ceny do ilości miejsca. Dacia to również stworzony specjalnie z myślą o Klientach, niezwykle atrakcyjny cenowo program przeglądów i obsługi posprzedażnej.

Niezawodna

Dacia korzysta z bogatego doświadczenia Grupy Renault, umożliwiającego firmie projektowanie i produkowanie solidnych i nezawodnych modeli samochodów.
Wszystkie modele Dacii są objęte gwarancją na 3 lata lub 100 000 km.

Prosta w obsłudze

Modele Dacii są starannie zaprojektowane, proste w obsłudze i łatwe w utrzymaniu. Dacia to również nowy sposób podejścia do sprzedaży, ze skierowaną do wszystkich Klientów ofertą samochodów za maksymalnie atrakcyjną cenę.

Pomysłowa

Dacia to pomysłowe rozwiązania w atrakcyjnej cenie i zupełnie nowe podejście do korzystania z samochodu.


Chronologia DACII

1996

W Rumunii powstaje marka Dacia – od „Dacji”, nazwy krainy zamieszkiwanej przez przodków Rumunów.
Podpisana zostaje umowa licencyjna z Renault.
Zadaniem Dacii jest produkowanie nowoczesnych, rodzinnych, solidnych samochodów, dostępnych dla wszystkich.

1999

Dacia staje się marką należącą do Grupy Renault.
Renault dokonuje wykupu Dacii i przeprowadza dogłębną modernizację zakładu marki w Pitesti. Wprowadzone zostają przełomowe zmiany w zakresie jakości. Trudny klimat Rumunii, zły stan dróg, znaczne odległości i trasy przebiegające przez górskie łańcuchy Karpat wymagają od samochodów wzorowej niezawodności.

2004

DACIA wprowadza na rynek rodzinnego sedana – Dacię Logan – symbolizującego odrodzenie Marki. W następnym roku model ten bije wszelkie rekordy pod względem wielkości produkcji.
W kolejnych latach gama modeli systematycznie się powiększa wraz z wprowadzeniem do sprzedaży modelu Logan MCV (kombi) w roku 2006, Logan Van w roku 2007, Logan Pick Up i Sandero w roku 2008 oraz modelu Duster w roku 2010.

2011

Dacia zdobywa w ciągu jednego roku 340 tys. nowych klientów. Rumuński zakład w Pitesti pracuje na pełnych obrotach. Zakładowi Dacii w Pitesti przychodzi w sukurs zakład Somaca (Maroko).

2012

W związku z rozszerzeniem gamy modeli Dacia, w Tangerze (Maroko) uruchomiony zostaje kolejny zakład, w którym ulokowana zostaje najpierw produkcja rodzinnego, 5- / 7-miejscowego vana Lodgy, a następnie kombivana Dokker i furgonetki Dokker Van.

Perspektywy?

Dacia już obecnie planuje szereg nowychmodeli, dobrze wyposażonych, prostych w obsłudze, niezawodnych, pomysłowych… i nieodmiennie dostępnych w bardzo przystępnej cenie.